Wednesday 11 September 2013

Kandizované pomaranče


Milujem ich kedysi sme ich kupovali z Devi no už nemáme taký prístup tak som si zaspomínala vlastnoručne:)

Potrebujeme:

  • pomaranč 1
  • voda 200-250 ml
  • 100 g cukor

Postup:
Ak sa bojíme že budu horké tak si ich ešte pred prípravou prevaríme také 4 minúty. Vodu zmiešame s cukrom vložíme nakrájaný pomaranč a varíme až kým sa neodparí tekutina.

Kandizovane pomaranče (fotorecept) - obrázok 1


Necháme ešte luhovať v šťave takých 15 minút.Potom prenesieme na papier a poriadne pocukrujeme ja som dala na polovicu kryštálový cukor a na druhu polovicu trstinový a musím povedať že s trstinovým sú sladšie a chutnejšie.

Kandizovane pomaranče (fotorecept) - obrázok 2

Necháme aspoň 2-3 dni sušiť na teplom mieste sem tam otočíme.

Kandizovane pomaranče (fotorecept) - obrázok 3

Môžme ich namočiť do čokolády takto sú absolútne neodolateľné.

Kandizovane pomaranče (fotorecept) - obrázok 4

Sirup ktorý sa mi zvýšil som si odložila skvelo sa hodí na palacinky:)

Kandizovane pomaranče (fotorecept) - obrázok 5

No comments:

Post a Comment