Friday 13 September 2013

Linecke pudingové koláčiky


Špecialita mojej tety.
U nej sú na stole v skrini v šuflíku v krabiciach, no všade.
Robieva ich aj na svadby ako suché pečivo do krabíc.
A tieto sú moje

Potrebujeme:

  • 300 g múka hladká
  • 1/2 balíčka prášok do pečiva
  • 3 balíčky puding malinový
  • 100 g cukor práškový
  • 250 g zmäknuté (margarín) maslo
1 ks vajce
Náplň:

  • 1 téglik džem
Postup:
Na prípravu cesta zmiešame v mise múku,kypriaci prášok,pudingy a cukor.
Pridáme maslo/margarín,vajce a ručne vypracujeme hladké cesto.
(môžme si ho rozdeliť na 3 časti a do každého dať iný puding.)





Cesto vyvaľkáme na zľahka pomúčenej ploche na plát s hrúbkou asi 4 mm formičkou povykrajujeme ľubovoľné tvary.
(ak cesto necháme odležať 12 hodín bude mať tmavšiu farbu)

Prenesieme ich na plech vyložený papierom na pečenie. 
Prvá várka z uvedeného množstva mi to vyšlo mi to
z celého množstva vyjde 66 koláčikov čo je 33 zlepených,teda aspoň mne tak vyšli.







Vložíme do predhriatej rúry 180 na asi 10 minút.
Upečené kvietky necháme vychladnúť a vždy dva kúsky zlepíme džemom(ja som používala šipkový a k malinovým sa naozaj veľmi dobre hodil.Ozdobíme podľa vlastnej fantázie.







Tu sú Hello Kitty


Tu sú z vanilkového pudingu




 

Tu su tak slávnostnejšie:




Banánové su super tu máte z každej príchute:)


 Tu som ich spájala s citronovým krémom a použila som citronový puding.

Tu sú z čokoládového pudingu s malinovými srdiečkami.


No comments:

Post a Comment