Wednesday 11 September 2013

Ovsené koláčiky




Do koláčikov môžme pridať čokoľvek podľa chuti.
Flexibilné.

Potrebujeme:

  • 4 naberačky ovsených vločiek
  • 2-3 žĺtka
  • 150 g kysla smotana
  • cukor trstinový 4-5 lyžíc
  • 50 g na plátky nakrájané mandle
Kokosové:

  • 2 lyžice kokosu
  • trocha javorového sirupu
Kakaové:
  • 2 lyžičky kakaa

Postup:
Všetke suroviny zmiešame a pridáme mandle.


Ovsené koláčiky (fotorecept) - obrázok 1

Troška som oddelila a pridala 2 lyžice kokosu a trocha javorového sirupu.
Ovsené koláčiky (fotorecept) - obrázok 2


Do 1/3 som pridala 2 lyžičky kakaa
Ovsené koláčiky (fotorecept) - obrázok 3



Všetko som naniesla na papier na pečenie.Základ som dávala male kolieska 
Kokosové som dávala veľké a kakaové som urobila guličky.

Ovsené koláčiky (fotorecept) - obrázok 4

Pečieme 15-20 minút v predhriatej rúre na 200 stupňov
Ovsené koláčiky (fotorecept) - obrázok 5


Tu som pridala mleté orechy:




No comments:

Post a Comment