Tuesday 3 September 2013

Slané trojuholníky


Chcete uspieť pred návštevou? Stačí im ponúknuť napríklad tieto trojuholníky.

Potrebujeme:

  • 500 g múka hladká
  • 20 - 25 g droždie
  • 250 ml mlieko
  • 1 lyžička cukor
  • 2 lyžičky soľ
  • 50 ml olej
Náplň:
  • 70 - 100 g maslo
  • 6 - 12 strúčikov cesnak
  • soľ
  • 150 g nátierka syrová
  • syr tvrdý
Na potretie:
  • vajíčko
  • rasca
  • semienka

20-25 minút na 180 °

Postup:
Pripravíme kvások necháme vykysnúť.
Zmiešame všetke ingrediencie na cesto prilejeme kvások a necháme vykysnúť.



Šunku nakrájame na malé pásiky podusíme. (iba ak chceme...ja som najprv chcela ale nakoniec skončila v brušku skôr):D
Všetke suroviny na náplň spolu zmiešame:)....(ja som použila tavený syr s pažítkou:)


Vykysnuté cesto rozdelíme na 2 časti alebo spravíme jedno veľké, ktoré si rozvaľkáme a natrieme plnkou.a nahádžeme po nej ešte nastruhaný tvrdý syr.


Zrolujeme ,ešte trošku stenšíme a predĺžime. Nakrájame na trojuholníky. 


Poukladáme na plech, potrieme vajíčkom a posypeme rascou alebo inými semiačkami.


U uvedenej dávky mi vyšlo na 2 a pol plechu(ale kedže každý si narežeme trojuholníky aké chceme tak neviem povedať koľko kúskov...mne vyšlo 34 kúskov:)))
Upečieme na 180 stupňov asi 20-25 minút do chrumkava.
 
 
Tu som som robila s tou istou plnkou no s celozrnej múky.

No comments:

Post a Comment