Monday 2 September 2013

Najlepšej mamičke


Tak toto som robila mojej mamičke na deň matiek.
Rýchle,ľahké a chutné keďže miluje kokos.

Potrebujeme:
  • 200 g cesto lístkové

Kokosová náplň:
  • 100 ml mlieko
  • 1 balíček cukor vanilkový
  • 50 g cukor kryštálový
  • podľa potreby a chuti kokos
  • 100 g maslo
  • 50 g cukor práškový

Ozdobenie:
  • ovocie sušené
  • ovocie čerstvé

Postup:
Recept na moje listkove cesto:

Rozmrazene listkove cesto rozvaľkáme na pomúčenej doske na hrubku priblížne 3 mm a vykrajujeme srdiečka z jedneho celeho srdiečka vykrojime vnutrajšok možme aj z dvoch bude vyššie a zmestí sa viac plnky:)


Vykrojene srdiečka naukladáme na seba bud jeden pas alebo 2 pasy potrieme vajíčkom a dáme piecť:)



Zatiaľ čo sa pečie pripravíme si plnku: 
Postup na plnku nájdete pri mojich nepečených kokosových rezoch:) 
Lyžičkou dávkujeme do vychladnuteho vnútra srdiečka:) 
Spraviila som aj maličké srdiečka k nim som kokosovú nápln zriedila s mliečkom aby si ich mohla iba tak máčať do krému:) 
Ozdobila som hrozienkami:).....planovala som čerstvými jahodami ale nejako ich nemali v obchode:(


Mnam mnam dufam že sa páči:)

No comments:

Post a Comment