Thursday 17 April 2014

Cinnamon rolls like cinnabon

Pamätám si na chvíľu kedy som ochutnala prvý krát teplý škoricový cinnabon s čokoládovou  a vanilkovou  polevou v Poľsku.
Nedám na ne dopustiť a tak si ich pripravujem po dlhom hľadaní aj sama:)
Mala som síce svoje osvedčené cesto ku ktorému sa určite budem rada vraciať ale ale toto je Top!



V Poľsku:-*


Potrebujeme:
Mlieko 250 ml
Hladká múka 4 poháre
Vajce 2 kusy
 Cukor 120 g
Maslo 80 g
Sušené kvasnice 2lyžičky

Náplň:
Maslo 80 g
Hnedý cukor 1 pohár
Mletá škorica 2 lyžice


Krém/poleva:
250 g kremový syr
1 pohár práškový cukor
vanilková esencia
maslo 65 g

Postup:
Všetke prisady na cesto si spolu zmiešame a zmiesime necháme vykysnúť.
Keď cesto vykysne na doske ho chvilu premieste a nechajte 10 minut odpocivat.
cesto vyvalkajte na velkost cca 46x 53 cm a potrite roztopenym maslom.





v miske zmiesajte 1 pohar hnedeho cukru a 2 1/2 lyžice škorice.
Škoricovym cukrom posypte cesto a zrolujte do rolady (rolovat z dlhsej strany).
Roladu nakrajajte na 4-5 cm kusky tak, aby vam vyslo 12 ks koláčov.(krájame nitkou sú tak krajšie.)








(ja som robila do foriem pretože to putovalo do dvoch rozličných domácností(chyba bola tá že do jednej mojej zapekacej nádoby som mala dať iba  5 nie 6 hniezd pretože prostredne sa neupieklo dostatočne a tak som musela po vybratí dopekať no nevadilo to nabudúce budem vedieť)

Poukladajte do mensieho vymasteneho plechu nie velmi blizko pri seba a nechame ich este pol hodinku podkysnut.
Pecieme na 180 stupnov 15-20 minut do hneda zbytocne nevysusame v trube.




Teplé rolls môžme potrieť krémom.
Syr,cukor maslo a trocha vanilkovej esencie si vyšľaháme na hladký krém.






No comments:

Post a Comment