Monday 2 September 2013

Mandľovo-škoricové caro latté


Chutné zahriatie jesenných večerov. Recept som našla na stránke Caro.

Potrebujeme:
  • 2 čl Caro
  • 100 ml mlieko
  • 50 ml voda
  • 50 ml likér mandľový
  • štipka škorica mletá
  • 15 g cukor
  • 10 g mandle sekané
Postup:
Caro zalejeme horúcou vodou ohriatou na 90 stupnov a pridáme mandľový likér.


Do mlieka ktoré ma izbovú teplotu pridáme cukor a škoricu,vyšľaháme do peny.
(ja som vyšľahala troška slabšie a ked som tam dala mandle krásne sa vrsvili a bolo to veľmi pekne vidieť v pohári čiže mi to tak stačilo ale vy robte ako chcete:))


Nalejeme na pripravené caro.Mandle si na sucho opražíme.


Ozdobíme nasucho opečenými plátkami mandlí a podávame:))

1 comment:

  1. Ahoj, narazila jsem na tvůj recept s Caro a vypadá to velmi chutně :)

    Máš ještě nějaké recepty konkrétně s Caro?

    ReplyDelete