Friday 13 September 2013

Nutella koláč


Tento koláč som našla na jednom blogu už si nepamätám na akom , ale chcem sa dotyčnej tete poďakovať za skvelý nápad.
Recept sem pridávam kvôli sebe ale aj kvôli tým ktorý nemajú čas a takéto chuťovky sa im zídu.

Potrebujeme:


  • 250-300 g Lístkove cesto
  • 200 g nutella
  • 150 g kysla smotana
  • 2 ks vajce
  • podľa chuti orechy
Postup:
Pripravíme si suroviny.
Cesto si rozvaľkáme na veľkosť plechu aj na boky.
Popicháme ho vidličkou.



Zmiešame nutellu s kyslou smotanou(ja som použila pilos 18% z lidlu je krémova,krémovejšiu som nevidela nikde na SR)

Ďalej pridáme vajcia a všetko veľmi dobre premiešame.




Nalejeme na lístkové cesto a posypeme orechmi(tu máte dôkaz že som skúšala aj bez nich aj s nimi a musím povedať že s orechmi je božský!)




Tu je čerstvo vybratý(ešte som zabudla povedať že keď sa nafukuje v rúre nestresujte to potom spadne)


No comments:

Post a Comment