Friday 13 September 2013

Zasnežená margot




Veľmi chutná.
Babka miluje margot a mala meniny tak som jej upiekla takúto tortičku.
Ľahký, rýchla a chutná.

Potrebujeme:


čim menej margot dáte tým viac vam nakyp , ale ja radšej dám viac:) pre nezabudnuteľnú chuť:P
  • 150 g margot čokoláda
  • 2 kusy vajce
  • 200 ml mlieko
  • štipka škorica mletá
  • 160 g práškový cukor
  • 2-3 lyžice olej
  • 2 lyžice rum
  • 240 g polohrubá muka
  • 1 balíček kypriaci prášok

Na tortu:
  • strúhaný kokos
  • 500 ml smotana šľahačková

Postup:
Čokoládu postrúhame zmiešame so škoricou.
Cukor vymiešame so žĺtkami,olejom,rumom,mliekom,múkou s kypriacim práškom a tuhý sneh z bielkov. Primiešame nasekanú margot a premiešame.












Cesto vylejeme do vymastenej a vysypanej okrúhlej formy(26 cm)
Upečieme pri 180-200 stupňov asi 30-40 minút. Tu je upečený korpus.





Mierne vychladnutý korpus prekrojíme na polovice.
Smotanu dotuha vyšľaháme(ja používam rastlinnú takže necukrím)






Asi dva tretiny šľahačky natrieme na spodnú časť torty a zakryjeme ju druhou časťou.Tortu trošku pritlačíme.






Celú tortu natrieme zvyšnou šľahačkou.



Vrch a boky posypeme kokosom .
Tortičku som ešte posypala farebnými ozdobami , tu už som šla rezať.






No comments:

Post a Comment