Wednesday 11 September 2013

Zázvorníky


Skúšala som veľa receptov a nakoniec som sa dostala k maminej písanke kde boli tieto.
Zo všetkých odskúšaných najlepšie.
(Keď som ich zverejnila na vareche boli k nim komentáre že recept nepochádza z maminej písanky, nemôžem zato že ľudia majú rovnaké recepty.)

Potrebujeme:
400 g múka polohrubá
400 g múka hladká špeciál
4 ks vajce
400 g cukor práškový
20 g zázvor mletý     

4 lyžice bravčová masť
1 lyžička sóda bikarbóna

Postup:
Všetky sypké suroviny som preosiala do misky.
Potom pridáme vajcia, a roztopenú bravčovú masť vymiešame cesto(trvá to dlhšie ale nakoniec to stojí zato.



Rozvaľkáme na hrúbku pol cm ale môžme aj viac budu mäkkšie ale ja dávam pol a vykrojíme.
Uložíme na pomastený plech a necháme sušiť (ja ich robím večer a ráno už sú dobré.




A potom upečieme v predhriatej rúre ale nie v horúcej teda nie nad 170 stupňov.
Netreba ich otáčať. 
A tu sú upečené pečieme takých 20 minút.


A tu sú nafúknuté.


No comments:

Post a Comment