Saturday 12 October 2013

Newyorský cheesecake


Recept som našla v apetite, vyskúšala trocha upravila ochutnala a zapísala!:)

Potrebujeme:

250 g sušienky
130 g maslo
3-4 lyžice med

Náplň:
600 g mascarpone
250 g práškový cukor
1 a 1/2 lyžičky vanilková aróma
trocha struhanej citronovej kôry
3 veľké vajcia+ 1 žltok
200 ml kysla smotana


Postup:

Formu na pečenie(26 cm) si vystelieme papierom na pečenie a vymastíme maslom.
Sušienky podrvíme a zalejeme maslom.Potom pridávame med tak aby držlo.
Sušienky nasypeme do formy a lyžicou uhladíme.
Rúru vyhrejeme na 180 stupňov a asi 10 minút pečieme aby bol korpus chrumkavejší.











Trúbu zmiernime na 160 stupňov.
Do mascarpone prišľaháme kyslu smotanu a cukor.
Potom pridáme kôru a arómu a prešľaháme.
Potom po jednom zašľahávame vajcia.







Vylejeme na korpus a necháme 5 minút postáť.
Potom dáme piecť na 30 minút.Skontrolujeme tak že sa nám bude v strede triasť ako želatina.




Potom ho necháme vo vypnutej rúre ešte 2 hodinky.

A najlepšie cez noc nechať zabalený v chladničke.
A tu je rozrezaný:)

 
 Priopravíme si polevu, je to ľubovoľné ja som použila 0,1 % biely jogurt zmiešaný s práškovým cukrom a citronovou šťavou.
Ozdobovať ho nemusíme, môžme iba pokvapkať alebo poliať celé ja som ozdobila crispellom:)




V Newyorku:)




No comments:

Post a Comment