Tuesday 7 January 2014

Jemné brownies s mandľami




Recept bol pomenovaný americké brownies ale americké určite nie su, upravila som si ich , su jemné ľahšie a nie tak hutné ako pravé.


 Potrebujeme:

 200 g maslo
 200 g čokoláda horká
  5 ks vajíčka
  300 g cukor kryštál/trstinový
  200 g múka hladká
   2 lyžičky prášok kypriaci
   100 g mleté mandle


Postup:

Maslo a čokoládu rozpustíme v miske vo vodnom kúpeli a necháme trochu vychladnúť.

 Vajíčka rozdelíme.
 Bielka so štipkou soli vymiešame do tuha.

ŽÍtka s cukrom (ja som zmiešala trstinový a kryštálový) vymiešame do hladka.
 Pridáme vychladnutú čokoládu, mleté mandle ,preosiatu múku  a prášok do pečiva.
Bielkový sneh zľahka vmiešame










Rúru si predohrejeme na 180°C. Plech vymastíme a naplníme cestom (do každého som dala jednu a trocha lyžice)
 Do predohriatej rúry dame piecť na 25-30 minút.




Necháme vychladnúť a ozdobíme.
J aosm ozdobovala mojou čokoládovou plnkou.
Prevarená rastlinná šľahačka s rozpustenou horkou čooládou vyšľahaná.


Spájam svet:)

No comments:

Post a Comment