Monday 3 February 2014

Kakaovo -karamelové pusinky


Potrebujeme:

3 bielka
150 g cukor+30 g na karamel
maslo
kakao
soľ

Postup:

Vyšľaháme si sneh z bielkov so štipkou soli.
Keď je už tuhý pridávame cukor ja som pridavala práškový pretože som nemala dostatok kryštálového ale kryštálový mam osvedčený.

Pripravíme si karamel do ktorého pridáme maslo.

Vyšľahaný sneh rozdelíme na 3 časti do jednej pridáme kakao do druhej rozpustený karamel ktorý vmiešame.(keď nam stuhne len miešame on pustí a to čo sa nerozpustí vyberieme)


Plech si vyložíme papierom na pečenie a všelijako vrstvíme aby boli pestré.
Rúru máme predhriatu na 160 stupňov.
Dáme piecť na 25-35 minút.
Vyberieme a necháme trocha vychladnúť.

Takto vyzerajú zo spodu a takto z vnútra.


A keďže su veľmi sladke pripravila som niečo na zmiernenie.
Zmiešala som kyslú citrónovu šťavu s kakaom:)

No comments:

Post a Comment