Wednesday 11 September 2013

Čokoládová zmrzlina


Čokoládová zmrzlina je moja obľúbená zmrzlina ešte viac ako napríklad vanilková respektíve čokoládu zbožňujem či je to horúca, ľadová a či normálna.
Dúfam že sa vám táto  bude páčiť.

Potrebujeme:

  • 250 ml mlieko
  • podľa potreby kakao
  • 150 - 200 g čokoláda
  • 150 ml smotana
  • podľa chuti (biely jogurt) smotana kyslá
Postup:
Mlieko privedieme do varu.
Potom pridáme čokoládu rozpustenú nad parou a necháme úplne vychladnúť.
(alebo čokoládu môžme nalámať a rozpustiť už v mlieku)



Vyšľaháme si šľahačku (odfotila som vám aj šľahačku túto používam je rastlinná a už sladená preto cukor vynechávam)


Do vychladnutej čokoládovej zmesi postupne vmiešame šľahačku.

A takto vyzerá spolu.



Ochutnáme ak sa nám zdá príliš sladká pridáme kyslú smotanu alebo jogurt , ale zas ak použijeme 99% čokoládu stať by sa nám to nemalo, ale pre tých ktorý používaju tak 60%,alebo naopak môžme pridať cukor ale s cukrom opatrne pretože zmrzlina potom nechce stuhnúť.

Dáme do nádoby a do mrazničky.



 Ale ja milujem brownies!


Čokoládová zmrzlina s čokoládovým brownies na slovensku nie je k dostátiu ale je úžasná a tak som si spravila svoju takže pre nie až tak čokoholikov som odobrala polovicu zmrzliny bokom a pre seba som do čokoládovej zmrzliny nahadzala moje brownies.




Môžme do nej nasekať aj čokoládu alebo pridať lentilky a podobne.


A tu  sú po noci v mrazáku.


No comments:

Post a Comment