Wednesday 11 September 2013

Griláž


Sú vianoce na tácke plno druhov zákuskov a čo si vyberie Kajka? No predsa griláž! Od malička stále toto je moje!

Potrebujeme:


  • 1 kus Hera
  • 200 g cukor kryštálový
  • 200 g orechy
  • 1 kus salko

Postup:
Najprv pripravíme orechy polovicu som zomlela a polovicu rozdrvila.


Z cukru urobíme karamel. Pridáme heru potom pridáme salko a necháme to poriadne vybublať.










Pridáme orechy a miešame kým to nezhustne takých 10 minút.

Tu som pridala mandle:)



Ešte teplé to natrieme na tortové oblátky.



Na 24 hodín zaťažíme


Kokosová griláž:


Príprava je rovnaká tu som dala
 Maslo 250 g
Kokos 250 g
Salko 1 kus

Postup:

 Do roztopeného, ale nie horúceho masla pomaly vlejeme salko, pridáme kokos a dobre premiešame. 



Hotovú zmes natirerame na oblátky. Zaťažíme a necháme stuhnúť do druhého dňa a nakrájame.



Čokoládou som poliala boky ozdobila kokosom a červenými ozdobkami.



No comments:

Post a Comment