Sunday 20 October 2013

KajušiQQ Muffiny - univerzálne cesto

Ako môžte vidieť robila som ho už dosť veľa krát pár vecí vylepšila pár veci pozmenila aby som ho mohla nazvať že je moje.
Zaručujem že cesto je výborne krehké,vláčne a naozaj chutné nech pridáte čokoľvek.

 

Potrebujeme:

  • 1 hrnček hladká múka
  • 100 g trstinový
  • 120 ml mlieko/kefir (Môžme pol na pol ale trocha kefiru tam stále dám úplne to zjemní cesto)
  • 100 ml roztopené maslo
  • 1/2 balíčka vanilkový cukor
  • 2-1/2 lyžičky kypriaci prášok
  • 1 vajce
Postup:
Pripravíme si suroviny
Sypké suroviny zmiešame do kopy (múku preosejeme). Mlieko rozšľaháme s vajíčkom postupne primiešavame olej alebo maslo..








Sypké suroviny spojíme s mliekom a vajcom (jemne vmiešame)

Potom dáme do misky a ešte dobre premiešame vznikne nám hustejšie cesto.
Potom nalejeme do nádoby na muffiny .
Do cesta som popichala čokoládu ale môžme pridávať čokoľvek.(pridala som orieškovú čokoládu)

Pečieme 15-20 minút na 200 stupňov.
Tu sú upečené:

Maslo je oveľa lepšie cesto bude jemnejšie a lahodnejšie

Do týchto som pridala mletý mak , spravila som aj 2 mini bábovky.











 
A tu sú s lekvárom na povrchu.

                                                                        
Vojenské:

                     Pripravíme si farbivo....zelene silnejšie a hnedastu farbu dostaneme zmiešanim zeleho,žlteho a červeného farbiva.
 A dávkujeme






Slivkovo-čokoládové:









Tatiana muffiny












Kokosové muffiny









Pudingové

Čokoládové a smotanové












Ozdobila som ich maslom vyšľahaným s cukrom.


Oreo muffiny

Mlieko som nahradila za monte:-*






Pikao muffiny

Do prostriedku som urobila dierku ktorú som naplnila pikaom.
Ozdobila som to maslom vyšľahaným s pikaom.

:)


S vanilkovým jogurtom:










S nutellou tu som pridala ešte 1 vajce naviac a bez cukru cukor maximálne nakoniec ak chce niekto extra sladké.




Plnka:
Maslo vyšľaháme s nutellou




Citrónové:)
Pridala som iba citrónovu šťavu a kôru:)

3 farebné:)
 Na vrch som dávala salko vyšľahané s maslom:)












Škoricové:)

Namiesto vanilkového cukru dáme škoricový :)......a škoricu asi 1-2 lyžičky.
Na polevu som si vymiešala práškový cukor s pomarančovou šťavou.














A môžme naplniť džemíkom:)






No comments:

Post a Comment