Friday 13 September 2013

Najosvedčenejšia bublanina


Nič jednoduchšie ako pripraviť bublaninu nepoznám a pritom je tak dobrá.
Tento recept používa veľmi veľa ľudí ako som zisťovala takže neprichádzam s ničím novým ale radšej 1 recept sto krát ako ani raz.

Potrebujeme:


  • 2 hrnčeky polohrubá múka
  • 1 hrnčeka kryštálový cukor/trstinový cukor
  • 1/2 hrnčeka olej
  • 1 hrnček mlieko
  • 2 kusy vajce
  • 1 balíček kypriaci prášok

Postup:
Múku zmiešame s kypriacim práškom pridáme cukor(ak dáme trstinový bude hnedší a sladší takže zmiernime dávku)Pridáme olej mlieko a vajcia a všetko pekne vymiešame.






Vylejeme na vymastený a múkou vysypaný plech(ak dáte na menší bude vyšší ak dáte na väčší bude nižší vyšší sa pečie dlhšie ja odporúčam použiť veľký plech )
Na cesto poukladáme ľubovoľné ovocie v tomto prípade sú to jahody.


Dáme piecť na 180 stupňov 25 minút.
Skontrolujeme špáradlom.

A tu je úroda marhúľ(baraciek).

Použila som 800 g marhúľ na túto dávku chutila viac ako Francúzka bublanina ale výborná!



Použila som najväčší plech.








Čokoládová bublanina




 
Recept ako obyčajne akurát o polovicu menej cukru a na polovičnú dávku som dala 200 g čokolády.




No comments:

Post a Comment