Sunday 22 March 2015

Patisseries Beavertails




Tradičné francúzke no predávane už v Quebecu v Kanade.
Mnoho príchutí a naozaj výborná kalorická bomba.
Niečo ako langos no nasladko:)


NUtelllllaaaaa

Traditional Quebec maple butter

Potrebujeme:
300 g hladká múka
15 g cukru
1/4 kocky droždia alebo 4 g sušené droždie
štipka soli
2 lyžíce oleja
180 ml vody alebo mlieko

Postup:
Urobíme si kvások.
Múku preosejeme pridáme k nej štipku soli, olej a vykysnutý kvások.
Postupne pridávame vodu alebo mlieko a prepracúvavame.
Cesto dáme do tepla kde ho necháme minimálne 40 minút kysnúť.

Z cesta tvoríme placky pomocou ruk alebo valčeku môžme robiť okrúhle alebo tradičné podlhovasté.
Vyprážame z oboch strán dozlatista v rozpalenom oleji.
Olej potm sušíme servítkou.




Nutellove:


Nutellu som natierala ešte na horúce aby sa pekne roztiekla
Ozdobila som banánom a posypala čokoládou



Javorové maslo a oreo:

Na vrch som dala ešte moju Mc flurry oreo zmrzlinu.




S medom kakaom a škoricou:
Med som zmiešala s kakaom a natrela povrch som posypala škoricou.



:):)



No comments:

Post a Comment