Saturday 13 September 2014

Sport rez

Potrebujeme:

     4 balenia BB keksy tmavé
     2 dl mlieko
     200 g maslo
     250 g práškový cukor
     3 lyžice kakao
     1 dl amaretto likér
     100 g na vrch čoko poleva
     2 lyžice olej


Pripravíme si klasickú tenkú piškotu z jedného alebo dvoch vajec.
Vyšľaháme bielka do tuha, pridáme cukor zašľaháme žltka a nakoniec múka s práškom do pečiva.



BB keksy kakaové,práškový cukor,mlieko,maslo,kakao,amaretový likér(môžme aj trocha banána)
Mlieko dáme do hrnca zohriať.Pridala som do teplého maslo a nechala som pomaly roztápať.
Kým sa maslo roztápalo, pomlela som BB keksy..
Pridala som do mliekovej hmoty, BB keksy,cukor, kakao, amaretový likér..Všetko som zmiešala.
Nanesieme na vychladnutú piškotu.Cesto  rovnomerne rozotrieme .






Rozotreté rezy dáme do chladničky stuhnúť.Stuhnutú hmotu som poliala čokoládovou polevou.Znova som dala do chladničky stuhnúť.
Stuhnuté som pokrájala.

No comments:

Post a Comment