Wednesday 11 September 2013

Pikantné kuracie krídla


Veľmi chutné šťavnaté aj chrumkavé.

Potrebujeme:


  • 1,5 kg krídla kuracie
Marináda:

  • 80 ml horčica dijónská
  • 60 ml džús jablkový
  • 60 ml šťava pomarančová
  • 120 ml med
  • 60 ml omáčka sójová
  • 4 strúčiky cesnak
  • 1 lyžica olej
  • korenie čili
  • 4 lyžice ocot
Postup:
Krídla umyjeme,očistíme a odstránime konce.(nemusíme ja som polovicu odstránila a polovicu nechala pretože mamina ich ma rada)
Z horčice ,octu,pomarančovej šťavy,medu,sójovej omáčky, pretlačeného cesnaku a oleja pripravíme marinádu a dochutíme ju čilli korením.Krídla zmiešame s marinádou a necháme 4 hodiny odležať v chladničke.(najlepšie je na noc ,ved ako stale čim dlhšie tým lepšie).



Potom ich poukladáme na plech a pečieme minimálne 30 minút pri 180-200 stupňov.


Počas pečenia ich podlievame marinádou.(mamka ma radšej chrumkavejšie tak som ich nechala dlhšie ale mäsko bolo mäkké už po 30 minútach)



Za tu dobu čo boli v rúre som si pripravila horčicovo-medový dip.Robila som ho od oka ale tak

Potrebujeme:

  • 3 lyžice dijónskej horčice
  • 2-3 lyžice medu 
  • 5 lyžíc kyslej smotany 
  • 2 lyžice tatárskej omáčky 

Ostrá ale výborná ak chcete jemnejšiu tak len pridajte viac smotany alebo medu.

Postup:
Najprv som si v miske zmiešala smotanu s tatárkou a v druhej nádobe dijónsku horčicu a med 
Potom som to zmiešala.


Podávala som s dipom,hranolkami a zeleninou.

No comments:

Post a Comment