Saturday 15 March 2014

Cícerovo-mrkvová polievka so zázvorom


Potrebujeme:
Cícer 250 g
Mrkva 400 g
Voda cca 100-150 ml
Olivový olej
trstinový cukor
zázvor
soľ
 Môže a nemusí: štipka chilli a citrónová šťava

Postup:
Cícer  necháme aspoň 12 hodín odležať potom varíme 45 minút.
Mrkvu som varila v inom hrnci asi 20-25 minút nakrájanú na kolieska.
Odstavila som cícer som scedila a pri mrkve som nechala trocha vody.
Rozmixovala som mrkvu a následne k nej pridala cícer a nastrúhaný zázvor všetko som poriadne rozmixovala.







ochutila som soľou a cukrom a pridávala vodu podľa toho akú hustú ju chete mať.
Povarila som.

 Zjemniť môžme mliekom




Trocha som nechala bokom pridala k tomu soľ a nastrúhané čerstvé chilli.
Bola by z toho skvelá príloha,pomazánka alebo len tak s lyžičkou.




Natrieť na jednohubky



Podávať môžme s pečeným chrumkavým cícerom

Skvelo chutí aj zjemnené domácim pretlakom mojej mamky:-*



A ešte acidofilný nápoj na raňajky:)


No comments:

Post a Comment